Veien til frihet DEL 3: Styr trafikk til nettsted og få kundeskred!
Et fint og flott nettsted er ikke mye verdt om ingen ser det. Her lærer du å styre trafikk til ditt nettsted slik at dine potensielle kunder finner frem til ditt eksepsjonelle innhold.
Veien til frihet. Del 4: Fordeler og ulemper med Facebook annonser
Annonsering på Facebook er ingen spøk. Selv liker Facebook å peke på mulighetene, heller enn å fortelle hva som skal til for å holde kundetrafikk i gang. Nye bedrifter på nett har mye å spare på å unngå tungrodd markedsføring. Les videre og finn ut om Facebook-annonser passer for din bedrift eller ikke.
Hva er lenker og hvorfor er de viktige? – Veien til frihet (Del 5)
Har du tenkt på hvor mange lenker som er på Internett? Eller hvor mange lenker du klikker på hver dag? Hvert eneste klikk, på hver eneste lenke, gir Google informasjon om hva som skjer på nettsteder. Derfor er det uhyre viktig å vite hvordan du kan bruke lenker til din fordel på vei mot friheten som Internett-gründer.
Veien til frihet. DEL 6: Tekst som selger – Slik mestrer du skriving for salg
Å skrive tekst som selger er nødvendig for all netthandel. Denne artikkelen gjør deg til en mester på skriving for salg.
Veien til frihet. DEL 7: Hvordan selge på nett og blir din egen sjef?
Hele poenget med å bli din egen sjef, er å finne din egen vei til frihet. Frihet i hverdagen. Frihet til å styre din egen tid. Frihet til å jobbe med det du vil. Vi lever i en tid da dette er oppnåelig for alle.
Nettside vs nettsted – Veien til frihet (Del 2)
Lær forskjellen på nettside vs nettsted, og frigjør din nettbedrift fra kjøpshemmende taktikker. Dette er et must for deg som ønsker å være en Internett-gründer.
Veien til frihet, DEL 1: Få kunder på nett!
Hvordan få kunder på nett? Dette spørsmålet har alle med ønske om å drive en vellykket nettbedrift spurt seg selv. Les vår lærebok om netthandel for nybegynnere.
Bedriftsblogg eller ikke? – Sjekk firmaet mot 10 punkter!
Gjør klart for 10 punkter du må ta stilling til for å finne ut om en bedriftsblogg bør være neste prioritet for ditt firma. Husk på at du ikke nødvendigvis vil få et godt svar kun ved å se på en av disse parameterne. Som oftest må du se på flere av dem i sammenheng.
Hvordan skrive kreativ markedsføring? Kreativ skriving i teori og praksis!
Sliter du med å skrive kreativ markedsføring som gir resultater? Denne teksten viser deg praktiske eksempler på kreativ skriving som fungerer.
Tar du «geita» ved hornene? – 10 firmablogg blemmer!
Her får du 10 tips som kan hjelpe deg med å stramme inn blogginnleggene til din bedrift slik at de vil gjøre det bedre i søkemotorene og du kan få fetere melk fra geita.
SEM vs SEO – Forskjeller, formål og forbikjøringstips
SEM og SEO er metoder for å øke din tilstedeværelse, synlighet og innflytelse på Internett. Enkelt sagt vil SEM si å kjøpe seg digital oppmerksomhet gjennom annonsering, mens SEO gir gratis og organisk rangering hos søkemotorene.