Det krever innholdsproduksjon av høy kvalitet for å rangere på Google, og en viktig del av dette er kreativ markedsføring. I det norske næringslivet har mange fått med seg at SEO og Content Marketing er potente verktøy for digital markedsføring. De færreste tar seg derimot tid til å skrive virkelig kvalitetstekster.
Google har gjentatt til det kjedsommelige at de ønsker å promotere kvalitet til sine forbrukere. Da holder det ikke å bare jobbe med søkemotoroptimalisering og nøkkelord. Du må faktisk ta deg tid til å skrive innhold som både treffer og underholder dine lesere.
De som tar seg tid til å jobbe med kreativ skriving vil derfor kunne tilegne seg et stort fortrinn i bransjen. Der kommer denne gratis e-boken inn i bildet. Den vil nemlig booste dine kreative evner med 10 strategier og 3 øvelser.
Denne e-boken lærer deg følgende i forhold til kreativ markedsføring:
- Hva kreativitet er
- Hva som skal til for å bli mer kreativ
- 10 strategier for mer kreativitet
- 3 øvelser som kan brukes i de fleste situasjoner for å trene opp kreativiteten.
- Et annerledes perspektiv på kreativitet enn du kanskje har nå.