Innholdsmarkedsføring er et omfattende fag. Det er ikke alltid lett å vite hvilke grep som konverter til salg, og når det er hensiktsmessig å fokusere på de forskjellige delene av din content marketing.
Denne e-boken er delt inn i 10 kapitler som tar for seg sentrale deler av innholdsmarkedsføring. E-boken passer for deg som er interessert i å lære mer om content marketing. I tillegg er det ment som en sjekkliste til alle som benytter innholdsmarkedsføring som en del av sin markedsmiks for å konvertere til salg på internett.
Uansett hvor god kontroll du har på din content marketing, er det fort gjort å glemme et av disse 101 tipsene, og hvem vet…? Kanskje finner du et og annet markedsføringsknep du ikke allerede var klar over.
Boken er delt inn i følgende kapitler:
- Bedriftsstrategi
- Merkevare
- Kundeforbindelser
- Skriving av innhold
- Sosiale Medier
- Alternative kanaler
- SEO
- Promotering
- Salg og mersalg
- Analyse av resultater